vrijdag 18 februari 2022

Ihoebrar

IHO EBRAR Cizrede onlarca yetimi giydirdi ŞIRNAK - Uluslararası insani yardım kuruluşu IHO EBRAR Şırnakın Cizre ilçesinde onlarca yetim çocuğa kışlık giysi yardımında bulundu. İnsani Yardım Kuruluşu İHO-EBRAR Afrikanın Uganda ülkesinde düzenlediği Ramazan organizasyonuyla su kuyusu açma ve temel atma programını düzenledi.


Haberdiyarbakir Biz Nbspthis Website Is For Sale Nbsphaberdiyarbakir Resources And Information Otobus Haber Egitim

İho Ebrar Vanlı çocukların yüzünü güldürdü.

Ihoebrar. IHO-EBRAR li Stenbolê ji gelek malbatî re alîkarî kir. Umut Kervanı tarafından tespit edilen bu ailelere elbise ve ayakkabı yardımında bulunduklarını belirten IHO EBRAR Siirt Temsilcisi Hasan Tetik dünyanın çeşitli yerlerinde ve Türkiyedeki muhtaç ve ihtiyaç sahibi ailelere ulaşmaya. Page Transparency See More.

IHO EBRAR Cizrede onlarca yetimi giydirdi Uluslararası insani yardım kuruluşu IHO EBRAR Şırnakın Cizre ilçesinde onlarca yetim çocuğa kışlık giysi yardımında bulundu. Dünya çapında yapmış olduğu yardımlarla adından söz ettiren IHO-EBRAR Uluslararası Yardım Organizasyonu bu Ramazan ayında da Elazığdaki yetim. Uluslararası Yardım Organizasyonu İho Ebrar Vanda yetim öksüz ve fakir çocuklara giyim yardımında bulunarak yüzlerini güldürdü.

Fakir ile zengin arasında köprü vazifesi gören Avrupa merkezli yardım kuruluşu IHO-EBRAR Şanlıurfanın Siverek ilçesinde 40 yetim ve ihtiyaç sahibi çocuğa kışlık giysi yardımında bulundu. IHO-EBRAR li Xazzê alîkarî belav kir. 2010 yılında kurulan İHO-EBRAR Uluslararası Yardım Kuruluşu kurumsallaşmasını kısa bir süre içinde tamamlayarak temsilcileri aracılığıyla Belçika Fransa.

IHO-EBRAR li Xazzê alîkarî belav kir IHO-EBRARê ku saziya alikariya navneteweyî ye di bergeha bernameya alîkariya Remezanê de li Xazzê ji bo bi sedan kesên feqîr jar û hewcedar re alîkariya erzaq û fitarê kir. 4 ay önce 2021-09-07 112154 Büyüt Küçült. Im ready to work for your personal and company needs.

Dualarla açılan ve temel atılan su kuyuları bir yandan insanları temiz suya ulaşımını kolaylaştırırken bir yandan da bulaşıcı hastalıkların. Merkezi Hollandada bulunan Uluslararası Yardım Organizasyonu İho Ebrar. The organization handed over the ambulance to Shifa Hospital in a ceremony held in the Gaza Strip.

Özellikle çocuklarım çok sevindi ve şimdi çok mutlular. IHO EBRAR which has carried out charitable works in many countries of the world especially in Asia Africa and the Balkans since 2013 is continuing its activities during the month of Ramadan in Uganda. Abdurrahman Alpsoy the head of the International Help Organization thanked the donors for their.

IHO-EBRAR reaches Ramadan aid to Gaza International Assistance Agency IHO-EBRAR has delivered fast-breaking meal to hundreds of poor and orphans in Gaza as well as hundreds food packages containing basic food items under the Ramadan aid program. IHO-EBRAR li Ugandayê ji telebeyên medreseyê re alîkarî kir. IHO EBRAR bu kurbanların etlerini ilim ve irfan öğrenen yetim ve muhtaç medrese öğrencilerine ulaştırmaktadır.

I do works in the fields of graphic design and visual arts. IHO-EBRARa ku Sazîya Alîkarîyê ya Navneteweyî ye û navenda wê li Hollandayê xebatên xwe yên alîkarîyê di meha Remezanê de bênavber didomîne. IHO-EBRAR Tanzanya Koordinatörü Sabahattin Ugar da kesim faaliyetlerini bitirdiklerini belirterek Şu anda etlerimizi parçalıyoruz.

Böylece yeni doğan çocuğunuzun adına akika kurbanı kestirerek hayır işlemiş oluyorsunuz hem de kesilen eti yetim ve muhtaç öğrencilere vermekle irfan en ilim sahibi fertlerin yetişmesine vesile olmuş olursunuz. Bunları yaklaşık 2 bin aileye dağıtacağız. IHO-EBRARê ku saziya alikariya navneteweyî ye di bergeha bernameya alîkariya Remezanê de li Xazzê ji bo bi sedan kesên feqîr jar û hewcedar re alîkariya erzaq û fitarê kir.

Alîkariyên Yetîm-Dera Ewrûpa û IHO-Ebrar gihaştin mezlûmên Arakanî. Osman Yildirimê Temsîlkarê IHO EBRARê derheqê alîkarîya ku ji malbatê re hat kirin de daxuyanîyek belav kir. Page created - April 29 2015.

Pages Other Cause International Help Organization Ebrar. Bundan önce evimiz harabe rutubet ve küf. IHO-EBRAR Coronavirus gölgesinde geçen bu Ramazanda ihtiyaç sahiplerini unutmadı.

My priority is to be original in my work and creating a solid story. Uluslararası Yardım Kuruluşu IHO-EBRAR Siirtteki yetim ve muhtaç ailelerin çocuklarına elbise ve ayakkabı yardımında bulundu. Saziyên Alîkariyê yên Navneteweyî Yetîm-Dera Ewrûpayê û IHO-Ebrar alîkariyên ku di bergeha kampanyayê de hatibûn berhevkirin gihandin Mislimanên Arakanî.

Ve emeği geçen herkese dua ediyorlar. Vandaki yetim öksüz ve fakir çocukları giydirmek için bir. Dağıtımtan sonra gıda giyim ve karışık çalışmalarımız olacak inşallah.

IHO-EBRAR40 çocuğun yüzünü güldürdü. IHO-EBRAR durumumuzdan haberdar olunca hemen müdahale edip hayırseverlerin bağışladıkları yardımlarla bize bu evi yaptılar. Uluslararası insani yardım kuruluşu IHO-EBRAR Yetimler Vakfı aracılığıyla Elazığ merkezin yanı sıra Palu ilçesinde onlarca yetim çocuğa kırtasiye malzemesi dağıttı.

Piştî bûyera şewatê ferdên malbatê ji bo alîjarî ji wan re bê kirin bang li xêrxwazan kir ku ji vê bangê re sazîya alîkarîyê ya navneteweyî IHO EBRAR bêdeng nema û ji malbatê re alîkarî kir. Yeni evimizde ailece çok mutluyuz. Birçok ülkede yürüttüğü yardım.

Nisan 24 2021 - 1142. IHO EBRAR Logo Design. İHO-EBRAR uluslararası bağımsız bir yardım kuruluşu olup yönetim kadrosu ve merkezi Hollandada bulunmaktadır ve tüm faaliyetlerini buradan yönetmektedir.

9 ay önce 2021-04-22 133459. International Help Organization IHO Ebrar donated an ambulance van to Gazan people who have been under the zionist regimes siege for years. IHO-EBRAR yetimlere kırtasiye yardımında bulundu.

See actions taken by the people who manage and post content. Facebook is showing information to help you better understand the purpose of a Page.


Beautiful Signs Panosundaki Pin


Kardesinin Cinayet Suphelisi Olarak 11 Yildir Aranan Sahis Yakalandi 2021 Arama


Diyarbakir Kadin Dogum Hastanesi Yakinlarinda Kaza 7 Yarali Kazan Acil Servis Ambulans


Sukut U Lisan Selameti Insan Ramazan Ramadan Ihoebrar Gezinnen


Zggwznxjxqtqxm


Diyarbakir Buyuksehir Belediyesi Denetimlerini Surduruyor Sale Website Desk


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel